Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2008 15:35 - Виртуално извинение...
Автор: primavera Категория: Изкуство   
Прочетен: 824 Коментари: 0 Гласове:
0



Провокирано от нескончаемите забележки под текстовете на пишещите и още ред други странни поведения във виртуалното простраство!


Та да си почнем с извиненията, момичета и момчета. Пишем си язе тука, след обедо одим да попливам у соленио бумбак и ми арно. Добре ама гледам, разправат ми -"Лесно ти е тебе Прима, далеко си от нашио огин, Бугарскио, а тука и Господ не може да ни помогне" . Е що да праим са. Да се повърнем у бугарско? Нема да го биде по ред причини, ма нема да ви занимавам вазе, оти после па требе да се извинявам. Гледам Колето - доктура де, па рове. Мале, човеко ич неще да са примирява с положението на наще политиканти и това си е. Дума ,Станишев бил виноват. Ма кво Станишев бе брат. Оно, едно време един, с французко име ни беше министер, Жан Виденов го окаа. Те он- мамЕнцето ни разплака. Ма коф преврат му спретнаа, като мишоци се крия с целио му кабинет. Мина що мина, те сега па един таков от руско потекло кабинето дръжи . Я еднаж казах на Аборигено, че те тука на Италиански думата "кабинет" е неприятна дума и я употребяват съде по простичките люде, оти значи клозет. Инак, като и у Бугарско, онея, по-така приказващите, по културному, го окат "тоалет". А те министрите КАБИНЕТ си съставили. Неам думи. Ма сакам да питам съга, що ровете всинца? Кога Виденов имаА КАБИНЕТ видехте кви... л...а ядооме. Мани да не думам оти ше ме отлюспат от сайто, ама на, ядохме те онея... от КАБИНЕТО де. Па ни се е усладило, щом си избрахме и си го траем, Станишевио. Това е. Що са извинявам ли? Ми щото днеска е деньо на Съединението. Аборигено го писал. Ного болно го е написал... Мъка ми приседна. Що да праим? Я му рекох и на него, седим тука и ми солено, не знам от водата на бумбако ли е, оти ровем ли е ? Солено та чак горчи! Оти горчи? Ми те ядем се за низащо. Язека, щу грешки праим , дума нема. Пишем си и гршека подир грешка. Ядоа ме као горчива краставица, там едни руси пуетеси, леви и десни кубинки... , ма я като нищо не отбирам. Те тука, сино на моя приятлека ме светна по въпросо, това "Кубинката", било обущак, дека я носели тея там, кво ги окаа " Металистите". Вие разбрахте ли, опиняк било, чепик. Та, те тия де, опинчета леви, десни и разни други имаше, пътници, зевсове... абе ного са, не помним ги веке... Гледам съга Люлинка са заапали здраво. Еееей Люлинче, немой им връзва кусур, чедо, они така си чешат крастата / по Трънско така му окат на тоя дека сЕ дири да се дракосва с мирните люде/ . Вие що мислите, они като са кубинки / опинячета некакви/ и кви ли там не щеш още, та са ного начетени и са им големи мозъците. Нееее, не е верно! Язе да ви кажем под сурдинка, так мислех, като вазека:-" Умни са децата ,съветват ме да си оправим правописо."- БА! Неще ли? Умни са..., на връбница!!! Съде са заядлеци!!! Фанали са една такваа програмка " Редактор", я окат. Пуснат и написаното и оно, оп, поцръвенее. Вадат си грешните думички и почват очите с них да ти вадат. Чу ли ме Люлинче! Ич да им се не косиш на тея. Они съде си се заяждат . Пусни и ти по Редакторо и им наври в очите нихните грешки. Те това е! Та сакам да се извиним на сите ви. Тою текст, като го пущим по редакторо, знаете ли , нема една дума да не е цръвена. Незнам що да праим. Ше ви го дам така да го четете, па ква ще да е. Сега чекам, докторо-Колето и Абуригено-Борето, да ми обадат какви са координатите на правителството по Кратунци, и дебеловратите умирия ли се. Момите, влезнаа ли у ред и почнаа ли да си гледат как требе държавните работи или либоф по сайтовете водат. Па за таа либоф по сайтовете, направо да ви кажем, ме е срам. Ма то това на нищо не иде. Как деца ша са праат, как ше се ражда. Сичката либоф виртуална... у реало..трънки, нищо нема. Кревата празен, паюжина фанал. Четох Реджина преди време, ма актуално и съга! Убоо си го е казала момата. ФалА й! За "Витруалното момиче" , коментарите отдолека, убаво са си поприказвали ората, а глей са. Оно никой си не е зел поука. Ма кви любови, кво нещо ей, топки на ората заседат по коремете, щот тоа, де си пишат с него, че се циливат и галат, виртуално, без да предупрЕди са изниза като... аре нема да го кажем, оти че ме отлюспат. Аде стига ви толко. Извиних ви се за сичко. И акъл на виртуалните любовници малко дадох. Де ега с нещо съм била полезна и язе като Реджина. Она убаво е понаписала и убаво е разсъдила и обЯснила...ма кой да я слуша? А, сос здраве ви и па че се чуем!

06.09.2008г

Италия



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: primavera
Категория: Тя и той
Прочетен: 417167
Постинги: 205
Коментари: 277
Гласове: 5194
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031