Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2008 18:37 - Есента , дъждът... и ти...
Автор: primavera Категория: Изкуство   
Прочетен: 931 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 19.09.2008 18:38


image

Какво би казал ти...

Вече седмица навън ръми. В сивото работно ежеднение имам възможност само да ГО допускам във фантазиите си, очаквайки вечерите ни. Тези сладки, мързеливи, романтични вечери, само АЗ и ТОЙ в огромната ми дневна. На дивана, под галещите звуци на тихата сифонична музака, изпълваща кръвта ни с мехурчета глад за обич..., пред разпиляните в различни дискретни местенца, блещукащи пламъчета на ароматни свещи.
Стичащите се по стъклото на еркерния прозорец, студени дъждовни капки Гонещите се сенки по маслените ми платна, пианото в ъгъла и цветята в градината, чиито нежни листенца потрепват, отпускаха мързеливо телата ни . Не е нужно дори да разговаряме. Тка сме близки. Едно цяло и след това...
Сънувах топла преградка. Бях в едно огромно легло отхвърлила пухената възглавница. Докосвах с устни мека кожа със приятен слънчев загар на една мускулеста ръка. Нямаше по удобно място, където бих искала да бъда. Топлината разливаща се по тялото ми не идваше от завивките, а от спокойно спящата до мен любов, покрила тялото ми със своето. Отворих очи бавно и допуснах в съзнанието ми да навлязат миг след миг, спомените от момента на първата прегръдка, на звездната вечер, с чаши искрящо шампанско в ръка и надничащата пълна луна през прозореца, усмихваща се на нежността ни. Следващите спомени, промъкващи се като сластно извиващи се котки накараха адреналина ми да подскочи до необозрими висини и да изпъне жадното ми тяло за неговите докования, като струна. Флуидите свършиха останалата част от задачата и изгарящата бедрата ми негова ръка ,запулсира с огъня на страстта...
Сега, загърната в моята пухкава, бяла хавлия, пия с него кафе, горчиво, с две лъжички мляко и си мисля за съня и за него . Есента извива студен вятър на вън, припомняйки за идващите зимни дни, а аз поглеждам към камината и зная какво искам... Той... също...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Mnogo romantichno naistina!
19.09.2008 20:35
Mnogo romantichno naistina!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: primavera
Категория: Тя и той
Прочетен: 417262
Постинги: 205
Коментари: 277
Гласове: 5194
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031