Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2008 01:52 - Украсяваш ги със зрънца страст
Автор: primavera Категория: Изкуство   
Прочетен: 872 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 25.09.2008 17:59


Не поетично за един не поет!


Ти често отсъствуваш от моя мъничък, виртуалeн свят. Аз влизам с друга цел, но когато те срещна (ох как звучи "Срещна"). Там, някъде по средата на тръпнещото ми от желание тяло, се появяват нежни, пеперудени крилца и задъхано пърхат и гъделичкат флуидичките . Дават им начален старт, към непознатото неизвестно. По непонятен начин се срещат с твоите и ефекта е осезаем, а уж сме само виртуални непознати.
Радвам се като непорочно момиче, когато прочитам ритуалните ти целувки, с дъх на кафе и бор. Когато въображението ми докосва свежо обръснатата ти буза, а дъхът ти изгаря онази, мека чувствителна зона, под завитата къдричка, зад лявото ми ухо. След това, споделяш изминалите часове, в които не сме се виждали във виртуала. Като че изобщо сме се виждали! Но това е друга тема и предпочитаме да не я разискваме и да не разваляме тръпката, изхвърляща адреналина ни до небесните висини. Докосваме се и милваме набъбналото желание във върховете на пръстите си и със съжаление си изясняваме, че последните ваканционни дни си отидоха. Започва дългия период на сивото трудово ежедневие. Споделяме есенния листопад, който при двама ни, е в своите богато разнообразни пастели. Мечтаем за зимната белота и пращящия огън в камината. За теменужното було на рано започващите вечери, които ще разнообразявам с ветрилото на сънените ми мигли, шепи виртуален смях и звезди, които ти закичваш в косите ми. Загръщаш и стопляш под хавлията си жадната ми за теб кожа и вече туптящата болка от неспирно пърхащите пеперудени криле. Отдадени на жигосващата нежност, се отпускаме върху вълните на времето.
Аз започвам извезването на драперии-любов, а ти ги украсяваш със зрънца страст.



Тагове:   Украсяваш,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ех, да беше за мен писано...;)
02.10.2008 09:36
уф...най -после се престраших и влязох в блога ти с коментар -здрасти и...изключително добра си , като писане, емоция и интелект, ти си прима, ти си пролет, аз съм рима, аз съм полет:-))), лека заигравка, до скоро, в другия виртуален свят, пролетна:-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: primavera
Категория: Тя и той
Прочетен: 419308
Постинги: 205
Коментари: 277
Гласове: 5194
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930