Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2008 20:50 - Трите черни орхидеи
Автор: primavera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1277 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тихи, котешки стъпки и усещането за нечие присъствие, повдигнаха бавно, натежалите ми от съня мигли.
-Сънлива, красива жена .... виждам как се протяга мързеливичко в леглото ... и протягам към нея ръка ....
В очите ми се прокрадва закъснял, есенен слънчев лъч и се заиграва по масления пейзаж от ляво на стената, след това проблясва върху лака на непознат ми керамичен съд, с красива форма на амфора... и виждам трите черни орхидеи. Сърцето ми замира от възторг, но още спящото ми съзнание не може да асимилира случващото се. Мързеливо ми е и не искам да помръдна дори малкото си пръстче. Аромата на кафе, примесен с любимият ми мъжки парфюм, навлизат все по дълбоко и дърпат за босите пръстчета събуждането, което изведнъж потича в сетивата ми. Чувам онези нежни думи, едва когато чувствам промъкването под завивката на топлата ръка, с най-палавите пръсти. Потъркват плоскостта на корема ми и се колебаят, въртейки се в кръг, на къде да се насочат. За пореден път целувката му прекъсва недовършено моето измъркване :-Обичам твоя начин да ме събудиш- и тогава си спомням трите орхидеи. От спомена ми чаршафите изпищяват , а леглото недоволно протестира под двойния товар, но това не ме спира да го повлека с мен в преобръщането и да се намеря под силното му, добре оформено, пулсиращо от възбуда, тяло...
- Намерих ги най-после. Имам и напътствия за правилното им отглеждане. Заслужих си сутрешната награда, нали?
Намерил ги е.
Телата ни нямаха нужда от героични открития за да се вплетат във вселенския ритъм.
Усещането на кожата ни за жажда за докосвания беше пареща и черните орхидеи станаха свидетели на цялата нежност, на която са способни два възрастни, зрели човешки индивида, забравили за всичко извън тази спалня. Виртуалното запознанство, свързаното с това неудобство за досреднощни недоисказани мисли и нецелунати докосвания. Подвижните пясъци на съмненията, страховете и интригите от непрекъснатите, нездрави домогвания ,ту до него, ту до нея, бяха останали в историята.
Есенния, слънчев лъч надникна дискретно и разказа видяното на вятъра, той занесе новината на мъдрата стара скала, която доволно скъта в пазвата си двете двойки следи от боси ходила, останали от летните спомени. Това лято си отиде, но флиртове все още се разхождат по крайбрежна и някъде се превръщат в любов, която променя пътя на две съдби.


Тагове:   орхидеи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evchet0 - Чете се на един дъх - красиво и меч...
03.10.2008 22:10
Чете се на един дъх - красиво и мечтателно усещане !!!
цитирай
2. inakrein - Красиво! Поздрави!
03.10.2008 23:34
Красиво!
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: primavera
Категория: Тя и той
Прочетен: 417216
Постинги: 205
Коментари: 277
Гласове: 5194
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031