Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2008 02:44 - В онези вечери... тъмните
Автор: primavera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1507 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 30.07.2010 19:38


 
http://www.vbox7.com/play:d053543f
Потърсих в тъмното ехото!
Срещнах студените звезди,
пълнолунието и една сълза.
Не помня къде я срещнах,
сълзата,
но ме помоли да я приютя,
в душата си,
... или сърцето.
Но аз нямам сърце,
а душата ми,
тя отдавна си отиде.
- Тогава в очите.
Превърнах я в стих,
защото очите ми са  усмихнати,
дори под буреносните облаци блестят ,
не угасват пред стихиите.
...
В онези вечери ...тъмните,
в които душите бездомни се скитат,
в онези нощи върнати,
в които тела страстно се преплитат,
в тях се раждат желания
на чакащи мъже
и тела без души
отхвърлили пътя на страданието!
Студения блясък на звездите,
осветява нетърпението.
И полета, извън телата, на душите
и танца-венчило на грехопадението...
В настъпилия мрак,
с телата си грешим
Не обичаме пак,
но с мига, живота си броим...
В избора на пътя студен,
Сме свободни,
Ти вземаш от мен,
а двамата сме доволни.
После тръгваш надолу,
аз в обратна посока,
потъркваш брадата набола.
... Мой ред е да чакам.
...
Ти, който ВЕЧЕ, не се влюбваш
-казах на ехото, -
Това няма да го разбереш,
защото аз никога
не съм била влюбена,
... Да обичаш децата си... е различно.


ЕДИН НЕ МНОГО ДОБЪР ПРЕВОД НА ИТАЛИАНСКИ : /30.07.2010

GNELL QUELLE SERATE, TENEBROSE / OSCURI /

Ho cercato gnel l"oscurita l"eco!
Ho incontrato solo le stele frede,
i"luna piena... e una lacrima.
Non mi ricordo dova la incontrato,
il lacrima...
ma mi e  chesto di ricoverar la,
gnel mia anima,
opure gnel mio cuore.
Pero, io non ho cuore,
e la mia anima...
se ne andata.
- Allora, gnell tui occhi...?
La transformata in poesia!
Perche le mie occhi sono soridenti,
persino soto nuvole burrascose,
non ci spengono avanti a ambiente...
...
Gnell quelle serate, tenebrose /oscuri/,
cuando, le anime senza tetto gioronzzolano
gnell quelle note, buiosi
cuando le corpi si intralciano
... con l"amore pasionale...
Gnell quelle note ci nascevano desideri
di uomini in attesa
e il corpi senza anime
rigettate la via malla.
Il splendore fredo, delle stele
illumina i"loro inpazienza.
Vollo, fori della corpo
...di anime,
e ballo-sposso della pecato!
...
Gnel buio, venuto,
con le corpe faciamo pecato...
pero amiamo di nuovo
e con l"istante,
contiamo la nostra vita.
Gnell scelta
di strade frede
sieme liberi...
Tu usavi da me, e intrambi sieme contenti.
poi, andavi avanti,
strufinando la barba...
io... nel altra direzione
e... il mio turno da aspetarti...
...
Tu, che gia non potevi inamorarti...
-ho deto all eco-
Cuesto non poi capire,
perche io mai non sono stata inamorata...
Amarci il proprii figli...
e una cosa... diversa!

image

  



Тагове:   онези,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. ddima - :))))
16.11.2008 16:57
Primi, с една дума му казваш.- ако те срещна, ще бъда с теб, ще помня огъня на страстта, но не си въобразявай че те помня теб.......ти просто не ме интересуваш...
:)))))хареса ми!
цитирай
2. valiordanov - Невероятно бръкна в душата ми. . . ...
16.11.2008 19:19
Невероятно бръкна в душата ми... Защо го почувствах толкова и топло и ... странно... Умееш да стискаш като в клещи с думите си! Поздрав за таланта ти от сърцето ми... аз мисля, че го имам още!
цитирай
3. primavera - Благороден си Вал...
17.11.2008 01:59
Благородно и топло сърце си ти Вал! Когато думичка попаде там, тя покълва и ти я отглеждаш, а после и даваш криле. За мен е чест посещението ти и благодаря за изказаното мнение!
цитирай
4. primavera - Палавница си ти ДДима,
17.11.2008 02:03
а как само ме познаваш... Горкият той:)))) И всички те, с високото си самомнение:)))Благодаря ти лудетино, за страхотния коментар!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: primavera
Категория: Тя и той
Прочетен: 417244
Постинги: 205
Коментари: 277
Гласове: 5194
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031